Sajtófotó kiállítás 2009

 2010.04.08. 09:14

Tegnap ellátogattunk a címben megtalálható kiállításra. Nagyobb durranást vártam, de egyszer meg lehet nézni.
Az első pár kép a cigányságról szólt, nem tudott újat mutatni... A pillanatképek nagyon jók voltak, ugyancsak a természetképek is. A kiállítás végén divatbemutatókról készült képeket láthattunk, kb a '30-as évektől napjainkig. Ezek sajnos nem voltak valami izgalmasak...

A legeslegjobb dolog ez a szék volt:

A bejegyzés trackback címe:

https://sura.blog.hu/api/trackback/id/tr681903540

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-=Amras=- · http://picasaweb.google.com/Nagy.Karoly.Menyhert 2010.04.08. 09:34:36

Nem is a szék volt a legjobb... hanem ami rajta van ;)

Truszi777 2010.04.13. 23:00:23

Hilda, te itthon vagy? :) Lemaradtam! Meddig maradsz? Vagy már nem is mész vissza?

Шypa 2010.04.14. 12:08:49

@NKM: Igen, igazad van, az a legjobb, ami rajta van! :)

@Truszi777: Timikém, otthon voltam... Sajnos csak voltam...
Már visszajöttem, s majd csak nyáron megyek végleg haza. Szóval nem maradtál le semmiről! :)
süti beállítások módosítása